תמלול דחוף

תמלול מהיר מעכשיו לעכשיו זמין בכל שעה בהודעת וואטסאפ

אנו ממהרים, אין לנו זמן, “שכחתי” זו מלה נפוצה מאד בקרב כולנו, הורים העסוקים עד מאד בגידול הילדים, הפרנסה, הבית ובעצמנו. בעלי עסקים אשר מנסים להתפרנס בכבוד והזמן שנגזל מהם בא על חשבונם לעתים קרובות ועוד. אני, רמי מועלם, מעמיד לרשות הלקוח שירות מיידי לביצוע תמלול דחוף.

היות ואני מבין את הצורך, החלטתי להרים את הכפפה ולהירתם בשביל ביצוע עבודות מן הסוג הזה. כמובן, היות וגם לי יש מספיק עבודה חדשות לבקרים אזי דחיית לקוח אחר עבור ביצוע תמלול דחוף לאותו לקוח חדש יגרור העלאת תעריף החיוב בעבור עבודת ביצוע תמלול דחוף לאותו היום או ליום למחרת.

אני מסוגל לבצע תמלול דחוף מהיום למחר בכמה תנאים, ראש וראשון הנו אורך ההקלטה.

אם מדובר בהקלטה של עד שעתיים שלוש אני נדרשים לזמן וחצי בכדי לבצע תמלול דחוף. לדוגמה:

  • לביצוע תמלול להקלטה של שני דוברים עד שעתיים הקלטה נדרשות לי 3.5 שעות עבודה רציפות.
  • לביצוע תמלול להקלטה של שני דוברים עד שלוש שעות הקלטה נדרשות לי 4.5 שעות עבודה רציפות.

שמו לב לשעת הגשת החומר אלינו ובצע חישוב, 3.5 שעות עבודה רציפות הן לא 3.5 שעות עבודה,

צריך לנוח מדי פעם בכדי להפיג מתחים וכאבים בידיים.

אני מבצע תמלול הקלטות מזה כ 20 שנים ברציפות. בהתחלת דרכי היה באפשרותי לבצע תמלול דחוף בזמן של כמעט 1 ל 1. זאת אומרת עשר דקות של שיחה לקח 11 דקות תמלול. עם השנים התבגרתי, ולאט לאט הידיים מתעייפות, אין מה לעשות, אך אני עדיין שומר על קצב יפה מאד של הקלדת 150 מלים לדקה, כן, כן, בדקתי.

יחד עם זאת חשוב לציין כי מהירות התמלול אינה חשובה כל כך. בכדי לספק מוצר סופי ואיכותי לבית המשפט יש להקשיב לכל שיחה לפחות פעמיים ועדיף שלוש פעמים. ניקח בחשבון כי לעתים קרובות איכות ההקלטה אינה טובה היות והצד אשר מקליט את השיחה לא רגוע ולא רגיל לביצוע צעדים כאלה. אז ישנים מקרים בהם הוא מכניס מכשיר הקלטה לכיס מכנסיו והמיקרופון מתחכך בבד המכנס וזה גורם לרעשים. לכן אני מעדיף לשמוע כל קובץ פעמיים לפני שאני מספק אותו ללקוח.

להשתמע, 🙂

בסיום עבודת התמלול אשלח לכם גם מכתב חוות דעת מומחה לבית המשפט. במכתב זה אני למעשה מצהיר בפני ביהמ"ש שהכתוב אכן נאמר.

חוות דעת מומחה לבית המשפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button