בדיקת אותנטיות הקלטה

אתם נמצאים במהלך מאבק משפטי ועולה לכם, או לצד השני, חשד כי ההקלטה אשר מסופקת כראיה הנה “הקלטה מבושלת“? שלחו את קובץ האודיו אלי, אני אבצע אנליזה דיגיטלית ואספק לכם מסמך לביהמ”ש אודות אמינות ההקלטה.

בדיקת אותנטיות הקלטה הנה כלי עזר משפטי. במידה בה הנך זקוק להוכחה חותכת כי הדובר בהקלטה הוא מי שאתה טוען שהוא הגעת אל המקום הנכון. 

בדיקת אותנטיות הקלטה

בכדי לאבחן ולבצע הפרדת קולות מהקלטה כזו או אחרת אנו נדרשים לבצע בדיקת אותנטיות הקלטה. גם עבור השוק הפרטי אך בעיקר עבור בית המשפט וערכאות משפטיות גבוהות. כידוע, עם מלה אי אפשר להתווכח והרבה מן הנתפסים על חם טוענים שאין זה הם אשר קולם הוקלט באמצעות מכשיר הקלטה והם אלה המדברים בהקלטה אשר מוגשת כראיה לבית המשפט.

כידוע לכולנו, הן כאדם פרטי אשר לא דרך מימיו בבית המשפט והן כאדם אשר נקלע לסכסוך כזה או אחר, אי הסכמתו וריבים כאלה או אחרים אשר בית המשפט הנכבד הוא המקום להכריע בהם, הקלטותהקלטות וידאו ושיחות טלפוניות משפיעים על בית המשפט. אם לבית המשפט מוגשת הוכחה חותכת בעניין כזה או אחר אז בית המשפט נוטה לאמץ את הוכחה זו,

היות ועם מלה שנאמרה אי אפשר להתווכח, היא פשוט נאמרה, ומוקלטת. אך, יחד עם זאת, הטכנולוגיה הזמינה כיום לכל אחד ואחת מאתנו מאפשרת לשנות הקלטות בהינף עכבר. קובץ פשוט ורגיל אפשר לשנות לו את הערוצים, להוסיף איש בשיחה, להוריד איש מהשיחה, לשנות את קולו לקול אשה או להגביר את הבס, להנמיך את הקול להגביר את הקול ולעשות בעצם מה שעולה על רוחנו.

איש אשר מגיש הקלטה לבית משפט מסוגל בתיאוריה לשנות את ההקלטה ולהפוך אותה על פיה כך שאם בהקלטה הוא יצא אשם הוא יעשה הכל בכדי שיצא זכאי במשפט.

בדיקת אותנטיות הקלטה – תכונות

המעבדה הדיגיטלית של רמי מועלם שרותי תמלול הנה בראש ובראשונה להיות לויאלית לאמת.

אנו מבצעים בדיקת אותנטיות הקלטה ואין אנו מחוייבים לאף אחד מהצדדים אשר הגישו לנו את ההקלטה,

אף על פי ולמרות שהם אלה המשלמים לנו.

אנו מבצעים בדיקה ושמים דגש על התכונות הבאות:

  • בדיקת מקוריות השיחה – האם השיחה או קובץ השיחה הנו הקובץ המקורי והראשוני.
  • בדיקת השתלת קטעים או השמטת קטעים בשיחה.
  • השוואת קולות הדוברים מהקלטה הקיימת כמו גם מתוך דגימות קול אשר אנו דורשים מבעלי השיחה.

להצעת מחיר נא שלחו אלינו את הקובץ במייל

Call Now Button