תמלול קבצי שמע

זקוק לשירותי תמלול קבצי שמע? חברת מ.ר. שרותי תמלול קיימת משנת 2001, אני ביצעתי תמלול של אלפי הקלטות, קלטות שמע, הקלטות אודיו וידאו ואף תמלול הקלטות אשר הוקלטו בסתר ואיכותן ירודה. ברשותי מעבדה מתקדמת לסינון וניקוי רעשי רקע ובאפשרותי לתמלל גם קבצים מאד קשים לשמיעה.

תמלול קבצי שמע

עם השנים רכשתי לעצמי ידע ונסיון רב אשר עזר ועוזר לי ביום יום בביצוע עבודות תמלול קשות ומסובכות. אני מסוגל, משמע בלבד, לאמוד את משקל וגובה האדם הדובר, לומר האם הוא יושב, או עומד והיכן הוא נמצא פיסית, האם בבית, במטבח, בחדר השינה, האם הוא שוכב על הגב, שוכב על הבטן וכו’.

כשאני ניגש לביצוע תמלול קבצי שמע אני לוקח בחשבון כמה משתנים ומבצע הבדלה ברורה ומוחלטת בין הדוברים. הרי לא תרצה שאני אייחס מלים של אחד לאחר, נכון? לכן, צברתי את הנסיון הזה ברבות השנים. אין זה חוכמה בשיחה בת שני דוברים אך מה היית עושה בשיחה בת חמישה דוברים גברים? לגברים קול עבה וגבוה ומאד קל להתבלבל ביניהם כאשר חמישה גברים משוחחים יחד בבית קפה רועש ומכשיר ההקלטה עובד 70% באיכות. כאן אני נכנס לתמונה, אני מסוגל לבצע תמלול קבצי שמע במהירות ובדייקנות.

המקרים השכיחים ביותר אשר מגיעים אלי לעבודה הנה בדיקת תמלול אשר כבר נעשתה אך אינה עולה בקנה אחד עם הקובץ המוקלט. זאת אומרת שמתמלל מסויים, לא נאמר מי, תמלל הקלטה, מה שכתוב בפרוטוקול לא נאמר בהקלטה ולהיפך – מה שנאמר בהקלטה לא נרשם בפרוטוקול. חוץ מהזמן אשר הולך לאיבוד במקרה זה ולא מדבר על הכסף הכפול, לעתים יותר, אשר צריכים לשלם לשני מתמללים, מאבדים פה את אפקט ההפתעה. הלקוח בבואו לבית המשפט נשאר עם חצי תאוותו בידו היות והמתמלל לא ביצע תמלול קבצי שמע כיאות. אין זה משנה אם הקליט באמצעות מכשיר הקלטה מתקדם, המשנה הוא איזה איש מקצוע הוא בחר בכדי שיבצע בעבורו את תמלול קבצי שמע. בבואך לבחור איש שירות תמלול אל תחפש לחסוך כמה שקלים עבור עמוד, חפש מתמלל או מתמללת עם עבודות מוכחות ואשר הנו מוביל בתחומו.

Call Now Button