מחיר תמלול הקלטות

שלום לקוראי פוסט זה. הגעתם לאתר תמלול, www.Timlul.co.il, אני בעל האתר ואני מתעסק בתמלול משלהי שנת 2001. בזמן ההוא עוד עבדתי עבור חמישה חברות מאד חזקות במשק שעסקו, ועוסקות, עדיין בתמלול. מהר מאד הבנתי שאני עושה עבודה מעולה ושולחני נערם בעוד ועוד קלטות (קסטות) כן, זה מה שהיה פעם לפני העידן הדיגיטלי.

מחיר תמלול הקלטות

כשהבנתי שכל חברות תמלול האלה עושות כסף לא רע בכלל על גבי החלטתי להתפטר, מיד, מכולן, בבת אחת. כבחור נשוי טרי, בן 23, עם תינוק ובלי שקל בארנק החלטתי לבנות אתר אינטרנט משלי, אז שלטה שפת ה HTML ברשת ואתר אם דף אחד עלה לי כמעט 3,000 שקלים. הון עתק בזמנים ההם, משכורת שלמה של חודש ימים שהרווחתי, לקח לי לא מעט זמן לשלם אותה. רכשתי מחשב, מדפסת לייזר, שעובדת עד היום, אזניות איכותיות ודיקטפון (המכשיר הזה שמאפשר לשלוט במהירות ההקלטה של הקלטת, זוכרים? קסטה 🙂

מהר מאד הבנתי שעשיתי את הצעד הכי נכון בזמן ההוא, החלטתי להשקיע בפרסום באינטרנט. ובכן, גוגל היתה עדיין בחיתולים ומעט מאד דפים היו נראים שם, מי היה מאמין ומי בכלל זוכר את התקופה ההיא? מכשיר הטלפון שלי החל לצלצל ללא הפסקה והרבה לקוחות הביעו עניין אודות מחיר תמלול הקלטות. עבדתי ימים כלילות וכל הזמן היתה לי עבודה, ברוך השם, צרות לא חסרות לאף אחד.

וכמו שאומרים, הטלפון שלי לא הפסיק לצלצל, על לקוחותיי נמנים משרדי עורכי דין, רואי חשבון ועם הזמן רכשתי לעצמי שם מעולה בשוק התמלול כמתמלל פדנט שמתעקש להוציא 99% מההקלטה. אין 100%, אולי רק בהקלטת שיחות טלפוניות אשר באופיין הנן ברורות מאד, אך בעיקרון בהקלטות סתר עם רעשי רקע לא מעטים אין אפשרות להגיע למאה אחוז תוצאה. עם השנים צברתי לעצמי לקוחות רבים ומסורים, בעיקר משרדי עורכי דין אשר יש לא מעטים שהם לקוחותיי כבר מעל לעשר שנים.

לסיכום

אם ברצונך לדעת מחיר תמלול הקלטות דע דבר אחד, אצלי המלה הקובעת הנה איכות, איכות, איכות. אני לא מבצע תמלול עבור חמישה או שישה שקלים לעמוד, מחיר אשר בזמן האחרון צץ כפטריות אחרי הגשם עבור “מתמללים” כאלה או אחרים אשר קנו לעצמם זוג אזניות ומחשב ומחשיבים עצמם כמתמללים אך לא מכירים את העברית על בוריה. אני גובה במינימום 15 שקלים לכל דקת תמלול והתעריף עולה בהתאם לאיכות ואופי ההקלטה. במידה ותרצה לברר מחיר תמלול הקלטות ותרצה מסמך אשר ייצג אותך כמו שצריך בבית המשפט עם איכות אשר לא משתמעת לשתי פנים אשמח שתיצור עמי קשר.

תודה 🙂

Call Now Button