הצעת מחיר תמלול

אנו מספקים שירותי תמלול מקצועיים כבר מעל 15 שנים. אם הגעת לפוסט זה כנראה שהנך מבקש שלוש הצעות מחיר בכדי לדעת מי החברה הזולה ביותר לביצוע עבודת התמלול לה הנך זקוק לעניין כזה או אחר.

הצעת מחיר תמלול – אוטומטית

אנו במ.ר. שרותי תמלול מספקים הצעת מחיר תמלול באופן הבא: כל דקת שיחה מתומחרת אצלנו באופן הזה, עבור שיחה טלפונית אשר הוקלטה וזקוקה לתמלול אנו גובים 15 שקלים לכל דקה, עבור שיחה פרונטלית (פגישה) אשר הוקלטה וזקוקה לשירותי תמלול אנו מחייבים ב 20 שקלים לכל דקת שיחה. על הסכומים האלו יחול חיוב מע”מ כחוק וכמו כן מחיר זה מתייחס לשיחה סבירה בה מדברים שני אנשים. עבור כל דובר נוסף תהיה תוספת במחיר, לא תמיד, זה מאד תלוי בכמה פרמטרים: אם למשל יש בשיחה חמישה גברים אז המחיר יהיה בהתאם אך אם יש שני גברים ואשה המחיר יהיה זהה, כמו שהוזכר לעיל, 20 שקלים לדקת שיחה פרונטלית ו 15 שקלים עבור דקת שיחה טלפונית.

אם אתה מבקש הצעת מחיר תמלול כתובה תוכל למלא את הטופס הזה בכדי לקבל את ההצעה בפורמט PDF אליך ישירות למייל.

מה כוללת הצעת מחיר תמלול

אצלנו, ב מ.ר. שרותי תמלול הצעת מחיר תמלול כוללת:

במידה ואתה עובד אשר פוטר ללא כל סיבה, אם את אשה בהריון אשר פוטרה מסיבה זאת אז בהחלט יש להיוועץ עם עורך דין לדיני עבודה לפני ביצוע כל צעד. בהחלט יכול להיווצר מצב בו עורך דין ימליץ על רכישת מכשיר הקלטה אשר ישמש אתכם לביצוע הקלטת הפגישה עם המעסיק בכדי לדובב אותו לומר כמה שיותר מלים בעניין הפיטורין הלא מוצדקים שלכם. אם תפנו לעורך דין לענייני עבודה אשר יתן לכם עצות כיצד יש לבצע את הקלטת השיחה אזי אין צורך שתבקשו הצעת מחיר תמלול היות ובעקבות פגישתכם עמו הוא יחסוך לכם לא מעט כסף בביצוע ההקלטה.

Call Now Button