תמלול הקלטות

מה הוא למעשה תמלול הקלטות? כאשר הגענו לנקודה בחיינו בה אנו נמצאים במשבר עסקי או זוגי ומחליטים לצאת חוצץ נגד תופעה זו ולעמוד על הרגליים האחוריות שלנו ויהי מה, אנו מבקשים להוכיח את טענתנו, חפותינו, צדקתנו או כל עניין אחר אנו מבצעים הקלטה. בכדי לבצע הקלטה אנו מבצעים רכישה של מכשיר הקלטה מסוג כזה או אחר.

תמלול הקלטות – תמונת מצב

לפני שנים רבות מאד, כמו התחלתה של כל אגדה נפלאה, העיסוק בתמלול התאפשר רק לחברות גדולות וחזקות בשוק. עם חלוף השנים והגעת הקדמה למחוזותינו כל אחד עם מחשב התחיל לבצע תמלול הקלטות מביתו. אין אני מדבר בפוסט זה על נכונות העניין, האם זה אפשרי, חוקי, האם כל אחד מחזיק בתעודה המאפשרת לו לבצע תמלול, האם כל אחד יכול להגיש חוות דעת משפטית לבית המשפט בדבר אותו תמלול הקלטות שביצע ומה כלל האיכות של אותו תמלול הקלטות. את כל זאת נדון בפוסט אחר.

בבואנו לבצע תמלול יש לקחת בחשבון מספר נושאים:

המחיר נגזר מכמה פרמטרים, כל שכן, הקלטה של כעשרים דקות בת שני דוברים עם איכות מעולה אשר אפשר לבצעה תוך שלושה ימי עסקים תתומחר במחיר הרבה יותר טוב מאשר הקלטה בת כשעה עם חמישה דוברים שהם גברים ואשר הלקוח מבקש לבצעה תוך מספר שעות.

אנו החלטנו להרים את הכפפה והתחלנו בתמחור אחר מהמקובל בשוק. תמחור ההקלטה אצלנו הנו לא לפי עמודים ולא לפי מלים אלא לפי זמן ההקלטה. כך החישוב יוכל להיעשות בתחילת העבודה ולא בסופה וללקוח לא תהיינה הפתעות בסוף כגון: “וואו, 100 עמודים? למה לא אמרת לי בהתחלה? לא לקחתי זאת בחשבון בכלל”. על הקלטה בת 20 דקות תשלמו מחיר של 20 דקות ותו לא. לחץ על המלה בכדי לבחור מחיר תמלול.

לסיכום:

אנו נבצע תמלול הקלטות מקסימום תוך שלושה ימים ואין זה משנה מה אורך ההקלטה. במידה ויש צורך לבצע תמלול דחוף תוכל לבקש הצעת מחיר נפרדת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button