הקלטת ישיבות דירקטוריון

לא אחת עולה הצורך לתיעוד. היום, תיעוד הוא עניין של מה בכך וכל טלפון סלולרי אשר מכבד את עצמו מחזיק לפחות בכמה תוכנות להקלטת שיחות. אך מה ניתן לעשות כאשר עולה הצורך בתיעוד פגישה רבת משתתפים? פגישה בת שמונה משתתפים אשר כל אחד צריך להישמע בצורה חלקה ונקייה?

הקלטת ישיבות דירקטוריון – לֵמַה?

ובכן, אם בחברתכם מתעדים את כל השיחות, היות וזה מוצר שכיח היום אצל כל חברה אשר מכבדת את עצמה, ואתם זקוקים לתמלול השיחה בזמן קצר יחסית כמו גם תיעוד ושמירת הקלטות הישיבות לעתיד – אנו הפתרון בעבורכם.

לכשנתבקש לבצע בעבורכם הקלטת ישיבות דירקטוריון אנו נשלח את האיש הטכני שלנו, האיש הטכני שלנו הוא בחור עם נסיון מעל ל 20 שנים בתיעוד והקלטת ישיבות רבות משתתפים. הוא מגיע עם ציוד יקר ומשוכלל, עם מיקרופון שולחני, לא מיקרופון דש, לכל דובר בנפרד, עם מכשיר הקלטה דיגיטלי משוכלל פלוס מיקסר אשר מבצע הקלטת כל דובר בערוץ קול נפרד, דבר אשר מונע את מצב דיבור ביחד ואזר עוזר מאד בתמלול היות והקולות מופרדים זה מזה.

לאחר ביצוע הקלטת ישיבות דירקטוריון הקובץ הקולי נשלח לקבוצת המתמללים המוכשרים שלנו. ביכולתם להוציא עד 99% מלל בדיוק מירבי תוך שימת דגש על כתיבה נכונה, סימני פיסוק והגייה נכונים. לביצוע תמלול של כל קובץ, אין זה משנה מה האורך שלו, אנו זקוקים לשלושה ימי עסקים בכדי לסיימו. יש לקחת בחשבון שאנו מבצעים בדיקה משולשת עבור תמלול כל קובץ אודיו, וידאו. לאחר שהמתמלל מסיים את עבודתו הקובץ עובר למנהל עבודה אשר שומע את הקובץ פעם נוספת ועובר על הקובץ הכתוב מלה במלה. תוך כדי כך הוא מתקן תיקונים קלים אשר נובעים מטעויות הקלדה נפוצות, כגון שלנו – שנלו, וכו’, מבצע עימוד נכון עבור בית המשפט ובסיום הסריקה מדפיס את הקובץ שלוש פעמים וכותב תצהיר, חוות דעת מומחה לבית המשפט. חוות דעת מומחה לבית המשפט מסופק כברירת מחדל עבור כל עבודות התמלול שלנו והוא כלול בעלות, אין אנו מחייבים חיוב נוסף עבור תצהיר לבית המשפט.

Call Now Button