תמלול הקלטות באשקלון

מבצעים תמלולי הקלטות, קלטות, קבצי שמע, וידאו גם באזור אשקלון, הדרום וסביבתו. מ.ר. שרותי תמלול משנת 2000 בתחום, צברתי נסיון עצום בתמלול קלטות לבית המשפט, הקלטות סתר, תמלול ישיבות ועוד. אם הנך צריך עדות חותכת לבית המשפט ויש לך הקלטה אשר אינה משתמעת לשני פנים שלח אותה אלי, אני אדאג לתמללה ולהעלותה על הכתב בצורה ברורה נקיה ומסודרת כולל עימוד ומספור שורות נכון, דבר אשר יחסוך לך הרבה זמן וכסף בבית המשפט.

תמלול הקלטות באשקלון – מה זה תמלול?

לא פעם עלינו לגשת לבית המשפט, מי מאתנו יותר ומי מאתנו בכלל לא. כשאנו מגיעים למעמד הלא נעים הזה עומדים לרשותנו לא מעט עזרים טקטיים אשר יעזרו לנו להוכיח את חפותנו, במקרה ומדובר בתיק פלילי, או להוכיח את צדקתנו, במקרה בו אנו תובעים ו/או נתבעים על נזק כספי כלשהו. אם אתה חכם ומבעוד מועד הקלטת את הלך הדברים עם צד ב’ ואתה בטוח כי הצדק אתך אז יש לך אפשרות מעולה להוכיח זאת. אי אפשר להתווכח עם מלה שנאמרה ובטח שאי אפשר להתווכח עם מלה כתובה! ועכשיו זה אפשרי גם באשקלון, אם אתה מחפש תמלול הקלטות באשקלון אני איש העזר שלך, אין צורך שתגיע עד אלי לחולון, פשוט שלח את הקבצים ישירות למייל שלי ואטפל בזה.

בית המשפט הנכבד לא יכול לשבת ולהקשיב לשיחה שהקלטת, מהרבה מאד סיבות;

בדיוק בשביל זה אני נמצא כאן. אני יושב, מקשיב לקובץ אשר אותו הקלטת ומעלה אותו על הכתב. איך אני עושה את זה? פשוט, בין אם מדובר בדרישת לקוח שלי לביצוע תמלול הקלטות באשקלון או בין אם מדובר בתמלול ראיונות אני מעלה את הקובץ לתוכנה מיוחדת אשר באמצעותה אני יכול לשלוט על קצב הדיבור ואף להחזיר כמה שניות לאחור. אמנם אני קלדן בחסד עליון, 180 מלים בדקה, אך עדיין כולנו בני אדם ומפספסים מדי פעם דבר כזה או אחר.

Call Now Button